|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Doplňující popis: | Nabízím k prodeji moc hezký sběratelský kus Mercedes Benz C36 AMG v krásném stavu, bez koroze, nebourané. Najeto jen 98 893 km. Jedná se o EU verzi s evropskou homologací, pouze 5 221 vyrobených kusů. Auto je dovezeno z Japonska, kde se nesolí a nesype, protože zde není mráz a nikdy nesněží. Auto má nádherně zachovalý a nepoškozený interiér včetně sedaček. AMG stojí na originálních krásných ALU kolech Mercedes AMG, na nových gumách. AMG je zcela v pořádku, jen sednout a jezdit. Žádné investice nejsou potřeba. K vidění je v Benešově. Kontakty: amg@epoxy.cz Whatsapp: 724 596 438, více fotek je na serveru Sportovnivozy.cz Mercedes-Benz C36 AMG byl první výkonově zaměřenou variantou třídy C W202. Model C 36 AMG, který debutoval v modelovém roce 1995, byl nabízen ve verzi čtyřdveřového sedanu a byl vybaven motorem AMG 3.6 M104.Je to řadový šestiválec o objemu 3,6l, který dosahuje výkonu 276 k, jenž byl přes automatickou převodovku přenášen na pohon zadních kol. Bylo vyrobeno 5 221 exemplářů. AMG a Mercedes využily díly ze silných modelů na mnoho vylepšení modelu C36. Přední brzdy pocházejí z modelu SL600 s motorem V-12, zadní z modelu E420 s motorem V-8. Sací potrubí, doplněné o kanály s větším průměrem, pochází z modelu E320. Pro zvládnutí dodatečného výkonu dostala C36 čtyřstupňovou automatickou převodovku z E420, vybavenou přímým čtvrtým převodem 1,00:1. Ačkoli nese stejný nápravový poměr jako C280, z něhož se zrodil, diferenciál C36 byl navržen pro budoucí vozy třídy E a má širší čelní plochy kroužkových převodů. Vozy C36 dostaly také převodku řízení s rychlejším převodem, tužší přední a zadní protiprokluzové tyče a 17palcová kola (vpředu o palec širší než 6,5 kola C280, vzadu o 2 palce širší) obutá do pneumatik Bridgestone Expedia S-01 (225/45ZR17 vpředu, 245/40ZR17 vzadu). Tlumiče jsou tužší než u C280, ale tuhost pružin se nezměnila. C36 sedí o půl palce níže díky použití kratších pružin. Srdcem modelu C36 je řadový šestiválcový motor DOHC s 24 ventily. Když vozy C280 dorazí do AMG k přestavbě na C36, každý zbrusu nový motor je vyjmut a rozebrán. Původní písty, klikový hřídel a sací vačkové hřídele se posílají zpět do závodu třídy C, kde se recyklují do nových motorů C280. Naproti přes uličku od závodní dílny DTM pak AMG používá osvědčené techniky přípravy na závody. Zvětšuje se zdvihový objem z 2,8 na 3,6 litru (proto 36 ve slově C36), především zvětšením zdvihu klikového hřídele o 18,9 milimetru, ale také vyvrtáním každého válce o dalších 2,1 milimetru. Dále byla hlava válců počítačově upravena pro zvýšení průtoku vzduchu. Nové kované hliníkové písty, které vycházejí z konstrukce pístů DTM a mají kratší obruby, aby se přizpůsobily zvětšenému zdvihu, pomáhají zvýšit kompresní poměr na 10,5:1. Nový výfukový systém je vybaven tlumiči výfuku s nízkým omezením a větším průřezem potrubí. Všechny úpravy motoru provádí jeden technik a po dokončení každou z nich znovu nainstaluje do vozu. | |
Recenze od Auto.cz: | Testy automobilů Uživatelské recenze |

< Plná velikost >
Další zajímavé inzeráty:
Zobrazit nově přidané sportovní vozyZobrazit kompletní nabídku
Počet zobrazení detailu: 4034x
Zpět na seznam sportovních aut