| | |
Nadstandardní výbava:
|
|
Budíky, volant, Recaro sedadla, pedály, nárazníky, prahy, křídlo (Vše originál OPC).
Asistent rozjezdu do kopce, ESP, ABS, Samostmívací vnitřní zpětné zrcátko, elektronický posilovač řízení, automatické zapínání světel, atd...
Zadní světla LED+fólie (originál mám k vozu)
Autorádio 2DIN Android s GPS a android auto (cca 8tkč). Subwoofer Gladen SQX 08 VB se zesilovačem Gladen RC 90c2 G2 v kufru, přední dveře osazeny repro Gladen Alpha 165, zadní boční osazeno Alpha 130 coax. Vše vytlumeno Gladen Aero Wave a Profidamp Alubutyl 2.0 (vše zakoupeno u aHiFi Brno včetně kabeláže, cena 13,5tkč). Vše lze vrátit do původního originálního setu s rádiem Opel CD30 MP3.
|
| | |
Doplňující popis:
|
|
Opel Corsa D OPC, jsem druhý majitel v ČR.
Motor po kompletní GO ve 142tkm.
Písty Wossner, ojnice P.E.C., ARP2000 ojniční šrouby, KING RACING hlavní a ojniční šály (vše první výbrus), hybridní K03 turbo, větší injektory, PiperCams FastRoad vačky , komplet svody k FMIC(instalován velký FMIC) a od něj v nerezu, kompletní výfuk je také v nerezu(originál výfuk mám a přidám k autu). V hlavě nové dříky ventilů, nové ventily, pružiny. Nové rozvody, olejové čerpadlo, vodní čerpadlo, nová spojka včetně dvouhmoty Sachs. Svíčky NGK BKR8EIX, nová zapalovací lišta. Všechny hadice vodního okruhu v silikonu, přímý kit sání.
Mechanický samosvor v převodovce M32 byl instalován při GO motoru, nové vrtané drážkované kotouče a desky, nové tlumiče komplet Bilstein B8, originál nové pružiny na celém autě. K autu přidám i H&R pružiny -30mm.
Vyměněny všechny čepy, horní uložení tlumičů, stabilizátorů a osazeno dostupným Powerflex uložením.
Naladěno ze sériových 190k na 260k/353Nm u Chorche Motorsport (ladil PhoB Motortune), graf z brzdy přiložen.
Od GO motoru najeto necelých 7tkm. Decentní Pops and Bangs, výfuk do 2500ot decentní, pak už je hlučnější (lze osadit originálním, který je decentní v celém pásmu otáček).
V motoru od samého začátku jen Millers oils 5w-40 CFS NT+, měněn za tu dobu 3x.
K autu po dohodě 3 sady AL kol (2x18" origo OPC a kopie Astra J OPC, (obojí na léto, pneu spíše na dojezd), 1x17"zimní na foto (nové, v zimě najeto kolem 500km).
Garážována a karosářsky TOP (pár kosmetických vad se najde, vzhledem k věku vozu, ale nic hrozného).
Vše je upraveno a postaveno tak, aby budoucí majitel nemusel v brzké době řešit ohnutou ojnicí, prasklý píst, atd. Motor je naddimenzován a připraven na výkon přes 500k.
Stačí osadit větší turbo a naladit mapu v ECU a se stávajícími komponenty dostanete výkon kolem 350k.
|
| | |