| | |
Doplňující popis:
|
|
K prodeji nabízím své daily auto, které mi sloužilo 3 roky a najel jsem s ním okolo 70.000km. Prodávám pouze z důvodu, že chci vyzkoušet další auto.
Za tu dobu jsem na autě pravidelně mimo intervaly měnil motorový olej, 2x se dělala výměna oleje v převodovce, brzdová kapalina, olej v zadním diferenciálu .
Na autě se měnila kardanová hřídel (od té doby najeto cca 45.000km a vše v pořádku).
Za mého vlastnictví osazeno kotouči s vrtáním a drážkováním. Brzdové destičky Brembo extreme, které mají na předku ještě 25.000km. Samozřejmě dle stylu jízdy. Kotouč je nový a zvládne určitě několik dalších výměn destiček. Zatím má stále původní destičky, které jsem dával spolu s kotouči.
Dále se nechávalo zrepasovat kompletně turbodmychadlo, které je zde dvoukomorové. (Investice 40.000,-) od té doby najeto cca 28.000km.
Na autě se nechal kompletně postavit motor. Od té doby najeto cca 25.000km
Motor má nové rozvody, zkontrolované vstřikovače firmou Bosch. Našel bych k tomu doma ještě podklady. Motor dále dostal všechna nová těsnění, všechny upevňovací šrouby atd. Pracoval na tom člověk, který si za svou práci zodpovídal a dělal ji profesionálně na 120%. Auto je od té doby bez jediného problému. Ani jednou neudělalo nic, co by bylo jakkoliv zvláštní.
Výsledkem je auto, které umí jezdit při klidnější noze i za 3.5l/100km. Ve městě pak do 6.5l, opět v závislosti na tom, jak se člověk chce snažit.
Aktuální nájezd je 249.000km, já jsem auto kupoval ve 180.000km v roce 2021. Sloužilo mi jako každodenní parťák pro cestu do práce Hradec Králové - Praha, tudíž velká většina km je právě dálničních na tempomat.
Nic neskrývám, nebráním se prohlídce po domluvě předem v Praze.
Auto dostalo lásku co se dalo. Aktuálně po výměně oleje v motoru. Od té doby najeto cca 300km. Ježděno pouze 1 zimu ze 3. První jezdilo, druhou se stavěl motor a 3. mi toho bylo líto a pořídil jsem si auto jen na dojíždění.
Auto má nějakou tu kosmetiku. Přeci jen se potýkalo s každodenním provozem u obchodů, případně někdy jsem nebyl skvělý ani já. Kola mají kosmetiku.
Za mého vlastnictví pouze 1 pojistná událost, kdy mi pán líznul na parkovišti nárazník a nechal se dát včetně laku úplně nový originální v BMW Prosek. Fotky případně mám, fakturu bych také dohledal. Jinak jsem s tím nikde neboural, ani nic podobného.
Auto je vybaveno bixenony s funkcí vyřezávání na dálková světla, tempomatem, 8 rychlostním automatem ZF, výhřevem sedadel, přečalouněným volantem od firmy Mansory (customvolanty), černou stropnicí, ISOFIX, nově doplněnou klimatizací, 763M repli., Remus koncovky, předním splitterem, který není prasklý, ani nijak poničený.
Při sportovnějším svezení VŽDY zahřáto na provozní teploty kapalin a NIKDY nevypnuto dříve, než by bylo zdravé.
Auto je sice nafta, ale má krásný zvuk. Je na něm udělaný decat, downpipe místo DPF, vypnutý EGR. Auto od mé koupě nemělo zadní koncový tlumič
|
| | |