| | |
Nadstandardní výbava:
|
|
Prodám moc pěkné Ferrari 550 Maranello s manuální převodovkou.Velice dobrý technický i optický stav.Za poslední 2 roky investice do servisních úkonů cca 750 tis.Nová kompletní klimatizace.Servisní kniha, servis v autorizovaném servisu Ferrari.Faktury od servisů.Prodávám pouze z důvodu nedostatku místa v garáži, budu pořizovat 430 Scuderia.
|
| | |
Doplňující popis:
|
|
Od roku 1973, kdy byl tradiční motor 365 GTB/4 Daytona s motorem vpředu nahrazen modelem Berlinetta Boxer s motorem uprostřed , používal špičkový 12válcový dvoumístný model Ferrari uprostřed uložený 180° 12- válcový plochý motor . Berlinetta Boxer byl později vyvinut do Testarossa , konečná evoluce kterého byl 1994 F512 M . Za předsednictví Lucy Cordera di Montezemola [5] , který nastoupil do úřadu v roce 1991, byla náhrada F512 M vyvinuta jako tradiční grand tourer V12 s motorem vpředu.
Po 30 měsících vývoje bylo Ferrari 550 Maranello v červenci 1996 odhaleno na závodním okruhu Nürburgring v Německu. [6] Název modelu odkazoval na celkový zdvihový objem motoru 5,5 litru v dekalitrech a na město Maranello , kde sídlí centrála a továrna Ferrari. Pininfarina provedla design exteriéru i interiéru. [7] Za vnější design se připisuje Elvio D'Aprile pod dohledem Lorenza Ramaciottiho a vznikl v letech 1993 až 1996. [8] [9] [10] Maurizio Corbi, malíř a designér Pininfarina, se také podílel na proces návrhu. [11] Návrh interiéru napsal Goran Popović. [2] Rám a hlavní součásti motoru byly sdíleny s Ferrari 456 2+2 , ačkoli u 2500 mm (98,4 palce) byl rozvor 550 o 100 mm (3,9 palce) kratší.
V roce 2002 byla 550 nahrazena 575M Maranello, což byla celkově vylepšená verze ( modificata v jazyce Ferrari) vozu, spíše než zcela nová konstrukce. 575M byl vybaven větší 5,75litrovou verzí motoru F133. Celkem bylo v letech 1996 až 2001 vyrobeno 3083 kusů 550 Maranello.
|
| | |